wtorek, 28 maja 2013

Kartka 8

Nawet w nocy, nie można mieć spokoju. W akademiku mogą mieszkać naprawdę dziwni ludzie... Niektórzy po prostu nie mogą się domyślić, że nie są mile widziani, szczególnie o tej porze... Irytujące... A ja mam na 8.00 zajęcia. Prawdę mówiąc, to już jakiś czas temu wyłączyłam się z rozmowy... Była fajna może przez pierwsze 10 minut. Ileż można gadać o pierdołach... Słucham Can-Cana, który zagłuszył całą resztę :) i robię statystykę :). Choć większości nie pojmuję -.-'. Nie sądziłam, że jest to aż tak trudne. Ale powoli, powoli wszystko. I tak miałam dzisiaj robić. Dzisiaj wieczorem, a nie w nocy XD, no ale mniejsza o to...

Chyba wracam do speciala dramy :). Oglądałam wcześniej po japońsku, a teraz zrobili napisy angielskie! I lepsza jakość *.*!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz